VIL DU MED PÅ HOLDET?

Vi søger en ny mekaniker – er det dig?

Læs om stillingen som automekaniker her.

Tlf: 36 72 65 80

Vojensvej 31-39, 2610 R�dovre

Loyalitetsprogrammer – Fordelskunde, Loyalitetskunde eller Serviceaftale?

Vi bestræber os altid på at give vores kunder den bedste, personlige service samt tilbyde skarpe værkstedspriser med god kvalitet og fokus på ordentlighed.

Derfor har vi nu skabt et Loyalitetsprogram, hvor vores loyale kunder har mulighed for at vælge mellem at blive Fordelskunde, Loyalitetsaftale-kunde eller Serviceaftale-kunde.

Loyalitetsprogrammet favner både benzin-, diesel-, el- og hybridbiler med en alder på 0-15 år, og bilen behøver ikke at være købt hos os.

Med Loyalitetsprogrammet bliver det lettere for dig at budgettere med dine biludgifter, da det holder styr på service, det lovpligtige bilsyn og mange af de velkendte biludgifter hen over året. Vi lærer desuden hinanden rigtig godt at kende, når vi håndterer alle dine bilopgaver, som skaber et stærkt tillidsbånd, og hvert program giver dig tilmed attraktive rabatter ovenpå vores i forvejen konkurrencedygtige værkstedspriser.

Når der er noget med din bil, ringer du blot til os på tlf. 29 12 60 70 – så klarer vi resten for dig.

Vi hjælper dig naturligvis meget gerne med at vælge netop det program, der giver bedst mening for dig og dine behov.

Ønsker du at høre mere, så giv os et kald, send en e-mail eller kom forbi og få en kop kaffe og hør mere om de respektive fordele programmet giver dig.

TRYK HER FOR AT SE EN OVERSIGT OVER VÆRKSTEDSPRISERNE SOM HHV. "ALMINDELIG" KUNDE, FORDELSKUNDE OG LOYALITETSAFTALEKUNDE.

Fordelskunde:
Siden 2013 har vores faste kunder opnået store fordele ved at blive Fordelskunde hos os. Kravet for at blive Fordelskunde hos os er, at din bil har fået udført mindst ét serviceeftersyn på vores værksted. Derefter bliver du automatisk – og helt gratis – Fordelskunde.

Fordelskunderabatter:
15% rabat fratrækkes på lille serviceeftersyn (kr. 1.995 for benzin-, diesel- og hybridbiler, kr. 1.495 for elbiler)
25% rabat fratrækkes på stort serviceeftersyn (kr. 3.995 for benzin-, diesel- og hybridbiler, kr. 2.495 elbiler)
10% rabat på arbejdsløn
10% rabat på reservedele

Loyalitetsaftalekunde:
Som Loyalitetsaftalekunde betaler du lidt mere, når din bil skal til serviceeftersyn én gang om året (Benzin-, diesel- og hybridbiler kr. 2.495 for et lille serviceeftersyn og kr. 4.295 for et stort eftersyn / Elbiler kr. 2.145 for et lille serviceeftersyn og kr. 2.695 for et stort eftersyn). Til gengæld skal du ikke betale noget, når din bil skal til syn hvert 2. år og indeholder en række ekstra ydelser.

Med i aftalen er bl.a. SMS-indkaldelse til serviceeftersyn, gennemgang af bilen inden syn, bestilling af syn, kørsel til syn, fremstilling af bilen i synshallen og synsgebyret, pæreskift mellem serviceeftersynene, computerudlæsninger i forbindelse med fejlmeddelelser i instrumentbord, fejl på bilen som kræver fejlfinding, og som kan være bekosteligt bare at lokalisere, vejhjælp på Sjælland og 50% rabat på lejebil ved service. 

Loyalitetsaftalekunde-rabatter:
15% rabat på arbejdsløn
15% rabat på reservedele (ekskl. OE-dele)
25% rabat på dækhotel
50% rabat på lejebil ved serviceeftersyn og gratis leje af elcykel

Serviceaftale-kunde:
Vi tilbyder 3 forskellige typer serviceaftaler, og hver af dem kan du vælge at betale pr. abonnement med lav, automatisk betaling hver måned (fra kr. 200) eller kontant ved bestilling (fra kr. 7.200). Serviceaftalerne løber i 36 måneder eller 60.000 kørte km (hvad som kommer først).

Læs mere om vores serviceaftaler her.

”Serviceaftale” indeholder samme services og rabatter som beskrevet under ”Loyalitetsaftale” ovenfor.

Forskellen er, at serviceaftalen er på abonnement, hvor du betaler fra kr. 200-275 pr. måned eller kr. 7.200-9.900 kontant ved aftalens indgåelse.

”Udvidet serviceaftale” indeholder samme services og rabatter som beskrevet under ”Loyalitetsaftale” ovenfor. Derudover er et skift af bremseskiver og -klodser samt bremsebakker og -kabler inkluderet.

Prisen for den udvidede serviceaftale på abonnement er fra kr. 300-450 pr. måned eller kr. 10.800-16.200 kontant ved aftalens indgåelse.

”Syn og sikkerhed” indeholder samme services og rabatter som beskrevet under ”Serviceaftale” ovenfor. Derudover er alle mekaniske fejl inkluderet. Det være sig styrekugler, bærekugler, bærearme og bøsninger, krængningsstabilisator og ”kødben”, fjedre og støddæmpere, mellemste og bagerste udstødning, bremsedele, bremserør mv.

Prisen for den udvidede serviceaftale på abonnement er fra kr. 400-600 pr. måned eller kr. 14.000-21.600 kontant ved aftalens indgåelse.

Når du er en del af vores Loyalitetsprogram får du, foruden de yderst fordelagtige priser, bl.a. følgende fordele:

1. Nem løsning:
Vi indkalder dig via SMS, når din bil skal serviceres.
Serviceeftersyn bliver foretaget og overholdt.
Gratis synskontrol og håndtering.
2. Billig løsning:
50% rabat på lejebil ved servicebesøg.
Omkostninger ved det lovpligtige syn er inkluderet.
Gratis pæreskift mellem servicebesøgene.
Gratis fejludlæsninger.
3. Tryg og tilgængelig løsning:
Vi lærer dig og din bil at kende – og du lærer os at kende.
Du har ét telefonnummer og én partner til at håndtere din bil.
Vi foretager aldrig ekstra reparationer uden det er nødvendigt og uden din tilladelse.

*Læs om vilkår og tillæg på vores 3 forskellige serviceeftersyn her.